hemma..

.. nu får det här vara sista dagen som jag är hemma och e sjuker, febern går upp och ner, samma med huvudvärken, men imorgon så är det matte c och den kan jag verkligen inte missa! har prov på fredag och det ser jag inte fram emot, hatar matteprov, blir nog inte bättre nu när det är ännu svårare =/ men men, får göra mitt bästa =)

Idag och igår har jag bara legat hemma, orkar inte göra nånting. Ligger och kollar på film och vanlig tv typ hela tiden. såååå roligt! Vill faktiskt hellre vara i skolan än o va sjuk, det e tråkigt o va sjuk =(

NU ska jag försöka fixa lite så jag ser piggare ut, ansiktsmask hoppas jag är svaret på det :) choklad tror jag det var ;) höhö! upp till bevis och hoppas att det funkar nu!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0