händelserik dag.

Idag har jag hunnit med mycket!! Skola mellan 8.25-11.30 ungefär, jobbat 12.30-14.40, träffat marcus till ungefär kvart i fyra, sen en runda på stan med eliin :D Fick tag i na i sista sekund ;) höhö
Det känns lite konstigt att jag hunnit med allt detta och klockan är inte ens mkt nu ;O En bra dag iaf!!

Var väldans trevligt att träffa elin tkte jag :D Fick tag på henne när hon väntade på sin buss, så blev det ändrade planer för hennes del men hoppas det inte gjorde ngt :) Nu har jag iaf köpt Vickans present, bara en del kvar. Och självklart så hann vi med en fika. Inte bra men det var så länge sen Elin och jag sågs så det var värt det!

Nu ska jag kolla om jag hittar några fina gardiner och påslakan lite till höst/vintern, packa iordning kläder och sen bege mig hem till M. Plugga MÅSTE jag göra, har prov imorgon i filosofi, ett klurigt ämne men jag hoppas att lite sätter sig iaf =) Tur är att vi har sovmorgon så då kan jag sitta uppe lite extra så det är braa!
Funderar att avsluta kvällen med ett bad =) Skönt att få bort allt äckelsmuts från dagen.

Guud va mkt text det blev nu då!! Sry för det, kände bara för o skriva av mig lite :) Är ensam hemma och ingen att prata med så bloggen fick bli mitt offer eller jaa ni som läser ;)

Nu avslutar jag detta inlägg med ett;


Ciao.


Kommentarer
Postat av: ELIX:

det var MYCKET trevigt :)

hihi <3

vadå fika e ju visst bra??? kroppen ääälskar socker :) haha

2009-09-28 @ 21:42:15
URL: http://elix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0