trött.

E så himla trött och hängig. Känns som jag inte orkar med någonting, att jag inte kommer klara det som kommer här framöver... Fick ett litet sammanbrott men nu känns det bättre. Och till stor del tack vare dig Marcus <3 Finns inte ord som kan beskriva min kärlek för dig, hur du får mig må och känna mig som person. Att träffa dig är det bästa som har hänt mig! Jag har varit med om mycket roliga saker, rest och upplevt saker, men att ha träffat dig är nog det bästa som har hänt mig. JAG ÄLSKAR DIG <3

Så denna kväll får bli slapp framför tv:n och datan. Måste komma på nånting som jag kan äta oxå :) Och snart så är det the hills och direkt efter det grey's anatomy :) Tror jag kommer få en mysig dejt med mig själv och tv:n! höhö skämt o sido.
Hare gött allesammans =)
Ciao.

såhär trött känner jag mig typ ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart att jag kommer! :D haha

2009-10-14 @ 20:44:15
URL: http://beatricenorenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0