tisdag 20:e oktober

Exakt 6 dagar kvar till Thailand och jag längtar som bara den! Höstlov och det ska jag spendera där med min underbara pojke <3 Kommer bli så roligt och mysiigt :)

Men tillbaka till nutid. Blev en kort skoldag, hem till marcus, tennis och sen tuperware (?) party som min mor hade! Agerade lite stöd:p men det var trevligt =) Sen skjutsa pappa hit mig, e inte långt men det är mörkt och jag måste passera en kyrkogård så pappa var snäll :) Nu sitter jag här framför desperata hemmafruar och ska försöka göra klart psykologi-uppgiften som har deadline imorgon 23.59. Hoppas jag hinner! Har ju tid imorgon men skönt att få det gjort :)

Ska se om det finns något ätbart oxå, har inte käkat något riktigt sen skollunchen och sen bara en bit äppelpaj på partyt. Så Sofie = hungrig!!!

Allt för mig för denna gång!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0