THAILAND IDAG :D

ÅÅÅÅÅH idag åker jag och Marcus till Thailand :D Det kommer bli så himla underbart!! Kommer hem nästa ondsdag igen :) Och vi åker inte en dag försent för kollar man ut så är det grått och äckligt. Så mig gör det inget att byta ut det mot sol och värme.
Men det känns helt overkligt att det är IDAG som vi åker! Har haft nedräkning så länge och nu är dagen äntligen här, helt sjukt. Men roligt!!! Väskan är iaf packad. 10 kilo tror jag det blev så tycker jag varit duktig =) Annars är det ju lätt hänt att man tar med sig för mycket, som till Kreta, använde ju bara hälften. Men det e bara bra för då kan jag Shooooppa!!! Men inga fake-tröjor här inte, utan bara fina saker. Vill hitta en plånbok vet jag sen får vi se när jag kommer hem! Har jag tio kilo dit får jag ha ungefär 20 kilo extra med mig hem :D Och vi är ju två så det betyder nästan 40 kilo extra beroende på hur mkt han packar :p

Jag e så glad men samtidigt nervös! Men det kommer nog att gå bra :)  Nej nu vill jag bara bort härifrån ju mer jag tänker på det :)


Nog om det. Idag blir det hjälpa Marcus att packa, ner på stan och kolla in nya H&M som har kommit hit och sen blir det fika/mat med Lovisa som kommit hem över lovet =) Synd bara att vi åker då! Men blir nog fler gånger.

Ujuj, mkt text men detta blir nog sista inlägget nu tills jag kommer hem! Så ni alla får ha det så jättebra för det kommer jag ha :D weeeeeey!!!
Puss på er <3


THAILAND here we come!!!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0