rally.

Idag har det varit rally för hela slanten :D pappa har kört. Var roligt att se honom, var ganska länge sen sist. Så vi hade en bra dag ute i skogen med familj och vänner :) Har glömt hur roligt det är att kolla! Älskar när det går fort och ljudet från bilarna :D enda jobbiga var att man var lite bakfull men hade så roligt så det tänkte man inte så mkt på. Var värre med han jag är ihop med.
Men som sagt, roligt, framför allt att se pappa igen!



Annars så somnade jag vid tre, fyra nån gång och sov som en stock till sju. Vaknade bara när dom tkte att jag skulle sova i min säng ist för soffan.

Nu är det kolla på tv med brorsan och pappa som gäller efter en väldigt bra dag :D
Hare gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0