hemma.

Kom nästan precis innanför dörren från en heldag i Sthlm med klassen. Dagen började med avfärd kl 9! Första stoppet var IKEA, blev ett studiebesök, fick höra lite om bakgrunden och så självklart blev det en korv där oxå. Sen fortsatte bussen in mot stan där vi fick egen tid vilket betydde lite shopping och mat. Kvart i fyra eller om hon var halv så var det åter samling men denna gång utanför Dramaten! Blev guidade runt och det var väldigt många trappor och rum och vääääldigt högt. Från där man kan sitta högst upp och ner till scenen tror jag det var så var det 20 meter!! Ganska högt som sagt. Efter det blev det åter egen tid, vilket innebar mer shopping och mer mat. Och tillslut kvart i sju var det samling för att se teatern, muntra kvinnorna från windsor eller vad den nu hette :p halv elva satt vi på bussen på väg hem igen och nu sitter jag här hemma hos marcus och tycker tiden kan gå lite snabbare så han kan komma hem nån gång :)
Iaf, med mig hem fick jag iaf en jätteskön kofta/längre cardigan från zara följa med och det var det enda. Ingen storshopping för min del för om 17 dagar åker jag till Thailand ;D Så pengarna måste jag spara det mesta tills dess :)


Uj va text det blev! Aja, detta var iaf min dag i Sthlm. Nu ska jag sova en timma så jag kan va vaken sen, börjar inte förens typ två så det e skönt!
Så God natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0