ett steg avklarat.

Nu har jag skrivit in mig på körskolan! Finally. Nästa steg är att sluta vara så feg och sätta mig i bilen och gasa! Förstår inte varför jag är rädd, eller joo lite för man ska få en BIL att stanna och rulla, stanna och sen köra iväg som om allt var normalt, därimellan ska man växla, svänga, blinka, ha koll i speglarna, dra fram stolen så den är lagom för mig osv.. Så jaa jag är lite rädd. Men ändå så vet jag inte varför på ett höger? Jag har ju kört en gång förut och jag sitter ju här så jag överlevde ju! Men kan va så att det har gått för lång tid mellan gångerna?! Aja, mitt mål är körkort innan studenten! Och det ska jag försöka klara av =) Vill ha körkort men jag vågar inte börja :S :P hehe!

Nej nog om det. Funderar på vad jag ska göra härnäst? Hum... Satsumas ^^ det får det bli!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket!du kommer väl på träningen i morgon? :)

2009-10-14 @ 18:35:00
URL: http://beatricenorenius.blogg.se/
Postat av: ewis

grattis! :D bara jag kvar nu då ;)

2009-10-16 @ 23:51:48
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0