bloggtorka.

Det är anledningen till att det har varit lite tomt här! Men kan ju sammanfatta min helg :)

Fredag: Provade och beställde vi studentmössor :D och sen på kvällen blev det vinkväll med några tjejer från klassen :) Mycket trevligt!! Krogen på det!

Lördag: Hände det inte så mycket. Tog det ganska lugnt. Blev fotad av Clara och fika hos henne =) mysigt. Sen mys med pojkvännen <3 Hem och träffa moster med familj som är hemma över helgen :) Pizza på det!

Söndag: Hittills har det inte hänt så mycket intressant. Käkat frukost och snart ska jag diska! Sen vid ett kommer Marcus farfar och farmor hit, blir äta lite mat. Sen kanske det blir bandy, har inte riktigt bestämt mig än! Och så måste jag få in plugg därimellan :/ Aja, mååste göras!

Nu ska jag vila ett tag till och sen ta tag i disken!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emma P

tack sofie för en sjukt rolig kväll :D

2009-10-18 @ 13:29:58
URL: http://emmanews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0