SVENSKA NATIONELLA.

Imorgon bitti sitter jag och skriver svenska nationella i aulan. Till min hjälp kommer jag att ha med mig penna, stift, sudd, läshäftet, mjölkchoklad och en coca-cola flaska så jag håller mig pigg! För efter nationella så ska jag träffa Elingumsan :D Vi ska köpa Erikas present och sen kanske sola, måste få lite färg tbx ;) Ska se så jag har pengar bara. Är verkligen luspank så jag får flörta med mor och om inte det går Marcus, fast han är snäll och pröjsar för min del på presenten tills jag får så bara det är snällt. Men jag skulle verkligen behöva sola!!!!
Men vad jag behöver göra nu är att ta det lugnt och vänta på den varma mackan som mamma håller på och gör åt mig :) Så snällt.

Nu kom den varma mackan så måste äta upp den!
PUSS


thailand <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0