spending money.

Lönedag idag! Bränna pengar idag! Check. Först fick det bli en fin överföring till M för allt han bjuder mig på hela tiden, sen julklappsshopping så nu är två personer avklarade, handla åt mamma men det har jag fått tillbaka, men dom pengarna kommer gå åt till en födelsedagspresent! Jag kan säga att jag redan vill ha studiebidraget :p inte för jag e pank men jag måste ju spara :) men allt har gått åt till nödvändigheter.

Kollade även runt lite på kläder när jag var nere och hittade lite alternativ till nyår som också kommer snart :) Mycket som händer snart. Ska på mitt första julbord för i år nästa lördag, dock är jag inte så mkt för julmat så men det är mysigt :) Och nu på söndag är det första advent och då ska ljusstakarna upp! Då förstår man verkligen att julen är på väg!

Naej nu ska jag göra nånting!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0