poff.

poff väck borta har jag varit nu under helgen men har knappt suttit framför datorn vilket har varit väldigt skönt. Men kan sammanfatta lite;
i lördags vaknade vi tre stycken i lägenhet, den tredje var Eliin som vi skulle skjutsa då hon skulle jobba, jag och marcus handlade lite bl.a. hallonsoda som är för himla gott :D Agerade sällskap sedan tills Elins buss gick och sen bar det hem för o städa för på kvällen blev det lite fest och så kom Elin in igen för o göra mig sällskap så jag slapp vara ensam bland alla killarna, väldigt snällt :) När grabbarna drog ut på krogen stannade vi kvar hemma och bakade chokladbollar och somnade sedan gott till OC. Vaknade av att två lite berusade killar kom hem och började koka varmkorv. Iaf sen blev det söndag och då skulle vi dra upp deras båt, gick bra och sen bjöds det på mat ute i bie. Hem efter det och kolla på One tree hill :)

Nu är det måndag och idag har jag varit hemma och kallsvettats och haft ont i huvet så det har tryckt på hjärnan. Nuläget - huvudvärken är kvar men svettningarna börjar avta så hoppas jag kan gå imorgon :)
Nu ska jag umgås med min mor som oxå är hemma och är sjuk.
Ciao.


Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

jaa ingen fara :) tyckte det var roligt så tack att man fick joina :D <3

2009-11-23 @ 17:15:00
URL: http://elix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0