matte c

nu ska det pluggas matte c härhemma! har prov på fredag så måste försöka få in lite i huvet =) Något jag längtar efter är tills provet är över för då är det helg :D och jag kan inte längta mer än vad jag gör nu!
På fredag ska vi till Marcus föräldrar på sen fars dags-middag. Trevligt! Och sen på lördag så ska vi åka till farfar och farmor :) Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag.

Men nu är det fortfarande onsdag och provet är inte över så måste plugga nu!
Men ni får ha en bra kväll.
Puss

snälla ta mig härifrån, jag orkar inte med detta, inte en gång till, jag pallar det inte

Kommentarer
Postat av: ELIX:

?

<3

2009-11-14 @ 12:32:52
URL: http://elix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0