jobbigt detta..

usch, ännu en natt när man vaknar tidigt. Dock somnade vi vid åtta men vaknade kl 2 och var pigga! Det är det tråkiga med att åka till ett annat land att det är sån tidsskillnad, eller vad säger jag för strunt? det finns inget dåligt med att åka utomlands! Kanske jobbigt att ställa om sig när man kommer hem men det går ju över efter ett tag :) Får försöka sova ut ordentligt och anpassa mig nu i helgen.

Nu är det iaf fredag och det känns ganska skönt. Gårdagen gick lättare än vad jag trodde, höll mig relativt pigg under hela dagen. Hoppas det går lika bra idag med.
Hittills har vi kollat på filmen the Proposal med Sandra Bullock och den var himla bra! Tänkte att vi kollar på film så blir vi tröttare men den var så bra så man ville inte somna =) Ska försöka göra ett nytt försök till att sova snart tror jag, börjar inte förens vid tio så kan sova nån timme till iaf. Skönt!

Sen är det skola fram till ungefär halv fyra och då blir det fika med Andrea :) Mysigt. Sen på kvällen har det dykt upp några förslag, men känner mig inte sådär jätte på att festa så följer nog med Marcus till Matte och ser hur han bor nu =) Blir kanske krogen efter det, nfår se hur kvällen slutar. Nu ska jag göra iordning en macka och sen försöka få lite sömn.
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0