fortfarande hemma.

Den här jädra huvudvärken vägrar verkligen att släppa taget, och kallsvettningarna kom tillbaka imorse. Hatar o va sjuk, man missar så mkt i skolan och det är inte roligt o vara sjuk heller för den delen. Kan låta konstigt men det är faktiskt roligare att gå i skolan än att ligga hemma en hel dag. En dag kan vara skönt men inte dom andra.
Nog om det, idag åt jag bland det godaste jag ätit på länge,  jasminris med kycklingfilé i nån curry-buljongsås som Marcus så snällt lagade åt mig :) Jag som älskar curry tyckte det var mumma för min mage! Annars har jag inte gjort så mycket annat än o sovit och kollat på film.
Nu ska jag fortsätta och kolla på tv och vänta på att klockan blir läggdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0