choklad.

hejhej!
snart är onsdagen över och det innebär att det snart är fredag vilket betyder helg! gud så skönt. men kvar på veckans att göra lista har vi skriva nationella - engelska uppsats, och sen redovisning och beskattningsprov på fredag sen får vi ta helg. Men något som blir roligt imorgon är att vi kanske ska kolla på twilight på engelskan och svenskan :) (eftersom vi har engelska nationella på morgonen)

men just nu sitter jag och kollar på nyårsklänningar och kjolar och toppar och jaa, allt som man möjligtvis kan ha på sig på nyår. och vad som kommer vara speciellt med detta nyår är ju att det kommer bli ett nytt decenium! vi har ju upplevt ett millenium och nu kommer första deceniumet för oss födda på 90-talet iaf ;) Jag vill göra något roligt detta nyår! Men vad återstår o se.
Nu ska jag ta en bit av min fazer-choklad! bästa chokladen ever!! punkt slut. :D
ciao ciao!



thailand 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0