ajaj!

Den här jädra huvudvräken vägrar att släppa, så himla jobbigt. Iaf, julen börjar närma sig :) imorgon är det exakt en månad kvar till julafton!! Helt sjukt, men ändå mysigt :D Jag tillhör en av dom som älskar julen, och att jag nu detta år har ännu en underbar människa i mitt liv att dela den med kommer nog inte göra saken sämre! Det är bara och hoppas på att vi får en vit jul, en riktig jul.

Men den svåraste frågan som man får varje jul är vad man önskar sig i julklapp? Är det någon som har något bra förslag på vad man ska svara? Det blir ju inte direkt lättare när man blir äldre heller. Ska man önska sig kastruller och sånt eller vad? När man är 18 kan det låta som ett bra förslag men jag vill inte att det ska ligga massa kastruller under granen. Denna tanke får jag fortsätta fundera på! Sen måste jag fundera på vad jag ska ge till familjen och så! Julen är mysig och underbar och mysig. Det är det viktigaste, inte vad man får för klappar, utan att man har det bra och är med sina nära och kära, med dom man bryr sig om :) Vad jag vet så kommer jag att få en underbar jul!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0