091118

God morgon folket!
Ännu en härlig mörk morgon ;) Bara hoppas att solen dyker upp idag! Man blir så deppig av det här tråkvädret hela tiden, usch.
Men en bra dag kommer det nog att bli! Först ut är det svenska nationella skriftligt, sen slutar man efter det och då ska jag ner på stan och träffa Eliin :) Vi ska som jag skrivit shoppa Erikas present :) Sen skulle vi nog sola för nu har jag fixat lite pengar så jag kan :) Och så skulle vi hinna med att färga hennes utväxt + att jag ska hinna fixa gymkort idag med marcus efter fyra då dom öppnar. Ujuj, mkt att hinna med!! Hoppas jag hinner.

Men först nu måste jag blåsa håret och leta efter en kofta som jag vet ska finnas här! Det är så himla kallt i den där aulan så sitta i en t-shirt är inget alternativ.

Ha en bra dag allehoppaaa för det ska jag ;D
CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0