091116

Måndag den 16:e november! En bra dag. Kan vara för att idag har jag och Marcus varit tillsammans i åtta månader :) <3 Jag Älskar Dig Marcus <3

Men det är nog bland det enda som är bra idag, eller jag har bara en lektion så det är ganska skönt men kollar man ut och ser vad det är för väder så är det inte direkt så man jublar =/ usch. Grått och tråkigt.

Idag börjar jag annars 10.35 och då ska vi göra nånting som har med vårat projekt att göra. Sen slutar jag 12.00 så det blir ingen jobbig dag kan jag säga. Sen får vi se om jag var tvungen o jobba ifall mamma behöver lite hjälp. Annars kommer dagen gå åt till att plugga, har läst lite nu på morgonen men det behövs läsas några gånger till :)

Men nu ska frukost ätas och sen duschen. Ha en bra dag :)
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0