091113

Så var det fredag den 13:e! Trots det vet jag att det kommer bli en bra fredag :) Nu snart ska jag följa med Marcus till Bie och hämta däck, sen ska jag till skolan som börjar 12.50! Två lektioner varav vi har prov på matten, har pluggat så jag hoppas att det kommer gå bra! Sen vid fyra halv fem kommer Marcus pappa och hämtar oss och tar oss med ut till Bie där det vankas middag. Kommer även övernatta där då vi åker till farfar o farmor imorgon, och Bie ligger på vägen så det blir kanoner :)
Har en känsla att jag redan skrivit allt detta men aja då får ni bli uppdaterade ;)

Nu ska jag kolla igenom matteboken en sista gång och sen packa skolväskan!
Ha en bra fredag för det ska jag ha ;D
PUSS


gammal bild får avsluta inlägget!

Kommentarer
Postat av: ewis

sv: hm, du kan inte tisdag lr torsdag, jag kan inte tisdag lr onsdag så vad händer i helgen? :) hihi

2009-11-15 @ 15:23:07
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0