091110

God eftermiddag/kväll!
Dagarna bara rinner förbi tycker. Det har snart gått ännu ett år! Helt sjukt. Men vilket bra år det har varit :D Bästa året på länge!

Iaf. Tisdag, började med skola vid tio, åkte iväg med Malin och Marcus och fixade lite mat och sånt :) Sen hade vi en föreläsning som vi skulle gå på vilket resulterade i att vi slutade halv fyra ist för tjugo över två. Jag blev lite grinig för att jag hade missat tennisen, men pappa skjutsade ner mig så jag kunde spela iaf en halvtimma och det var asroligt :D Även fast det blev så kort tid. Så det räddade min dag lite från att inte bli supertråkig!

Nu sitter jag hemma hos Marcus. Ska snart fixa lite mat och sen blir det plugga och lite tv :)
Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0