091109

ny måndag. ny vecka. nya händelser. nya tag!

Veckan har börjat ganska bra. Skolan gick bra och var snabbt avklarad. Efter det kom Marcus och hämta mig så åkte vi så jag kunde fixa ett nytt id-kort för mitt går nämligen ut idag, klantigt att jag inte gjort det tidigare men hade helt glömt bort det. Så nu är jag utan id-kort i max 4 veckor. Får hoppas att det går snabbare bara :) Konstiga är att man måste gå in och fråga om det kommit för dom skickar inte ut något som berättar att det kommit! Lite smumt tkr jag men bara jag får ett nytt kort iaf! Det är det viktigaste. Så nu blir det inget krogen för mig tills mitt nya kort kommer för aldrig i helvete att jag använder mitt pass. Det använder jag endast när jag flyger och jag vill knappt använda det då heller, för usch så ful jag är.

Nu tror jag att jag ska sola lite, underhålla färgen i ansiktet lite =) Sen funderar jag på om jag ska ta och slinga håret för just nu ser jag bara gul ut tack vare solen och det e inte vackert! Så hoppas kortena på id:t e svartvit så man inte ser den gula färgen :p fast på samma gång ser jag brun ut ;D höhö
Sen blire plugg och mat! Hare bra allesammans så hörs vi!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0