torsdag 19 mars

god morgon på er!
solen skiner även idag med :) men tittar man lite längre bort så ser det lite blågrått ut, bara o hoppas att jag har fått försämrad syn för nu vill jag verkligen att detta ska hålla i sig! Inga mera snö i våra trakter. Sälen går bra eftersom jag ska dit om exakt 2 veckor idag men här i katrineholm kan vi gott ha vår!

idag känns det som att det kommer bli en jobbig dag. först franska som jag inte förstår och sen har jag för mig att vi har ekonomi resten av dagen? aja, kommer bli en väääldigt lång dag! även fast vi slutar två.
ska även jobba idag mellan 4-7, men det ska nog gå bra. men har mkt o plugga tills imorgon. två prov plus en muntlig redovisning! härligt!

just nu känns det som att jag bara vill åka härifrån, komma bort från allt som har med skola att göra. slippa allt! men jag får väl hålla ut tills vi åker till sälen.

nu ska jag inte klaga! kanske dags o sminka sig? :)
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0