tisdag!

dagen började med regn! men NU så skiner solen litegranna här! :D då blir man glaaad!

just nu så har jag ekonomi. borde nog egentligen sitta o jobba med det ist för här, men dels så är det tråkigt och jag fattar inte så mkt, hur bokför man löner egentligen?! vad ska hamna på debet-sidan och vad på kredit?
aja! får t tag i det snart nog!

jag vill som jag sagt många gånger åka o shoppa! NUUUUU! längtar sååå till lönen! bara en vecka kvar!
men jag längtar ännu mera till nästa månad, har jobbat ganska mkt denna månad så då kommer jag bli superglad :D:D
aja, nog om det!

vad är det som är kvar av denna vecka då`?
ons- träffa M :) +plugga!
tors- jobba 15-19! +ännu mera plugg
fre- jobba 15-19!


nu kan jag äntligen publicera detta inlägg! hann inte göra det förut för dom skulle ha lektion i datasalen så vi kunde ej vara kvar. men nu är jag hemma!

har suttit ute med min mor och solat och det var hur underbart som helst! nu märks det att våren är här :D
och nu blir det fika med mor o far :)
♥ / sofie

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

haha jo för jag tror att det kan det ;)

2009-03-17 @ 20:17:45
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0