shopping avec mama!

hejsan! allt bra?
med mig är det ganska bra, har ont i magen =/ åt lite choklad förut, och jag har börjat få ont i magen när jag äter eller dricker mjölkprodukter så tanken av att jag kanske är lite laktosintolerant har dykt upp, så nu har jag fått börja med laktosfria produkter, och då jag mår bättre av det så måste jag nog vara lite intolerant iaf.
aja, nog om det!

har varit på stan med min mamma :) blev lite shopping! köpte ett par jeans, likadana som jag har men dom är så sköna och sitter bra :) sen blev det en rosa halsduk, strumpor, duschgel och bodylotion från hth, hur bra som helst om man är torr och en sen bolero tror jag dom heter :p och ett par strumpbyxor! tror det var allt :) och mamma snäll som hon är bjöd på allt! så tack mama!
bilder kommer nog komma så småningom!

nu ska jag hoppa in i duschen! hare gött!
♥ / sofie


Kommentarer
Postat av: elutisen svarar

:D jejejeej :) vad göru?

2009-03-07 @ 17:48:41
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0