lördag 7/3-09

god morgon! nu är jag såhär morgonpigg igen, vaknade vid kvart över sju halv åtta och ändå så kom jag inte hem förens vid ett.

gårkvällen bjöd på bio som jag sa igår, den var ganska otäck och äcklig, den var väl bra men hemsk! Efter bion så gick vi (jag&annina) till maistro(?) och käkade lite, träffade lite folk på stan och sen gick jag till mr M ett litet tag. Kom hem vid ett ungefär, så det var en treevlig kväll :)

idag kommer det också bli en händelserik dag. Min moster med familj är i stan så förhoppningsvis så kommer dom över medans jag är hemma! Senare på eftermiddan så ska jag till mr M, ska äta lite och sen blire kolla på melodifestivalen :)

nu ska jag ha ansiktsmask!
♥ / sofie

Kommentarer
Postat av: elin

sötisöti <3

2009-03-07 @ 11:02:15
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0