lektion men inget o göra!

dagens uppdrag på denna datalektion = SOFTA! kan man få ett bättre uppdrag ;) en del håller på med projekt, en del gör klart det vi höll på med förut med anbudsbegäran och sånt skit som vi ska kunna och vi som är klara, vi behöver inte göra ett enda dug! bara sitta här, egentligen behöver vi nog inte ens göra det men vad ska man annnars göra? ;D

så nu blev dagen lite bättre! sen är det bara ekonomi kvar, men vafan! hoppas att det går fort!

nu ska jag softa som alla runt här säger :p
♥ / sofie

Kommentarer
Postat av: ELIX

förlåt att jag inte ringde igår, men pappa kom hem jättesent och då vågade jag inte ringa ;/



men jag tror vi struntar i forever21, blir för dyrt med tull + frakt!



PUSS

2009-03-19 @ 18:18:49
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0