goooood morgon!

nu sitter jag här mätt o belåten! kanske snart dags att börja göra sig iordning och sen är time for school!
mestadels av skoldagen kommer bestå av vårat projekt skulle jag tro, hoppas att vi blir klara med det idag, var ju sjuk i tisdags så vet inte riktigt hur långt dom har kommit men om man kollar på vår planering så är det nog dags för power pointen idag. så datorn får följa med till skolan!

idag blire även jobba för min del, fyra till sju. men det bästa är att jag inte behöver jobba imorgon som jag brukar utan det blir min första "lediga" fredag på länge och sista för nästa vecka äre som vanligt igen =)

nej nu ska jag inte babbla massa gojja mer!
ha en bra torsdag!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0