god kväll!

på tvn visas just nu arga snickaren, i ugnen står en sockerkaka och gräddas och här sitter jag! borde egentligen sitta med mina underbara skolböcker men icke då. får väl bli under grey's som vanligt!

dagen har annars varit bra, underbart väder, en ganska smärtfri dag i skolan, träffa Marcus var myysigt :) och sen när jag kom hem ringde clara! så vi har varit ute o fotat lite, dock var inte det här en fotardag då det typ bara blev en bra bild, men men! bättre lycka nästa gång! hann även med en liten fika =) semla och bullar blev det! trevligt trevligt!

nu blir det tillbaka till arga snickaren och hoppas på att jag får bilden från clara snart :)
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0