freedag!

god morgon mina kära läsare!
vilken underbar morgon, det är grått ute och inte nog med det så ska vi ha en redovisning om vårt projekt nummer 2 som jag är lite nervis inför, jag kan det ganska bra, men jag blir jämt nervös inför sånt här, att prata inför folk, att stå längst fram och redovisa om ngt är bland det läskigaste och jobbigaste jag vet =/ men men! jag har två jättebra "partners" i min grupp så det går nog bra ändå : )

sen idag ska jag ju jobba! och vad jag längtar till det! för det första så har jag aldrig jobbat så länge i kassan, för det andra så är jag ganska så ny så jag kan varken posten eller det där med att hyra ut filmer, för det tredje så är det vara jag och en till från klockan 20 vilket kommer att betyda att hon aldrig kommer kunna lämna den kassan, så mkt som jag aldrig gjort kommer nog bli av idag. fick även höra från mamma att när det är ngn ny som ska stäna så brukar dom va tre ist för två så att den som ska lära sig får va med och titta och se hur det går till, men inte i detta läget! jag undrar så hur det kommer att gå?! tkr lite synd om åsa som jag ska jobba med eftersom jag inte är så duktig ännu.

aja, gud va mkt text det blev! var bara tvungen att skriva av mig lite.

och nu ser jag att det snöar!!!!!!!!!! igen!!!! men kom igen!!!!!!!!

aja! vi hörs nog imorgon!'
♥/ sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0