HÅRIGA MATS TACKAR!

ETT STORT TACK vill jag säga till ELIN som har hjälpt mig att fixa designen! Anar inte hur tacksam jag är! Äntligen ser den bra ut och inte sådär tråkig som den gjorde förut :)
TACK ännu en gång!


Idag är det onsdag vilket betyder att först så har jag tre lektioner mellan 9,50-13,20, engelska, svenska och idrott. sen efter det så ska jag träffa my handsome innan han far till jobbet :)
resten av dagen kommer väl bestå av massa plugg! Ngt som jag annars ser är att soooolen skiner :DD Så idag får det bli en liten ändring i av what to wear today! but me like a lot!

Nej nu ska jag tvätta håret! Hörs efter fyra! Och tack ELIN än en gång :D
♥ / sofie

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

INGEN FARA BABIELUTTAN! ring mig sen så snabbt du kan :)



behöver du mer hjälp med designen, att ändra färger och så, då är det bara att hojta té ;)

PUSSEN på DIG <3

2009-03-18 @ 16:18:19
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0