ekonomidag!

eller vad man ska kalla det :P dagen har spenderats i aulan hela skoldagen. förmiddagen bestod av föreläsningar, varav en som handlade om kroppsspråket vilket enligt mig var väldigt intressant :) sen efter lunch delades vi in i grupper och skulle komma på en ny mobil, eller jaa nya egenskaper! bäst var ju att vi inte hade ngra lektioner och att vi fick sluta kvart i två ist för fem i halv fyra som vi vanligtvis gör!
efter skolan följde annina med mig hem :) det bjöds på korv med bröd och gossip girl! trevligt trevligt!

om ett tag så är det dags för tennis :D hoppas det går bra :)

ajusde! denna vecka går jag bara tre dagar i skolan ;D för på torsdag åker vi till sääälen!!! kommer bli hur kul som helst! dock kommer jag sakna folket härhemma! men denna gång blir vi inte borta lika länge. kommer hem på söndag igen :) och sen är det looov :D och det betyder ju att jag får längre lov ;) höhö!

oj, va mkt text det blev nu då! aja, orkar ni läsa så gör ni :P
♥ / sofie'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0