at school!

nu sitter jag här med ont i ryggen och ett hår som inte vill som jag!

Helgen har annars varit kanon! I fredags var det fest med vickan och träffa marcus :) mkt vin och vindruvor ;)
På lördagen blev det middag hos Louisa :D mkt trevligt och mkt god mat + efterrätt! + trevligt sällskap! Lite robinsson och till sist hamna man hos marcus :)
På söndagen var jag på fotboll i bie och på kvällen blev det lite film med Vickan, Lovisa och Marcus :) Var myysigt!

Lite sammanfattning av helgen där! Och nu sitter jag här och har geografi men det går inte så himla bra! ska va inne om två veckor så det kommer ju bli klart men jag har jämt så svårt för o börja med något. Aja! Back till Internet ^^

BTW! Emma Hälsar!

♥ / sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0