alone!

just nu sitter jag hemma hos marcus helt ensam! ungen jobbar så jag får försöka roa mig själv :P men det ska nog gå bra :) kommer bli lite plugg och tv-tittande!

annars idag så gick jobbet kanon! blev lite omväxling då jag fick fylla på godiset och fixa lite annat så det var skönt, då gick tiden lite fortare :) sen har jag inte hunnit med så mkt, kom hem vid halv åtta, har käkat lite och kollat på sveriges värsta bilförare och nu sitter jag här! ska snart hämta min påse med kolasnören och trycka på knappen som byter till tvn ;D

men ni får ha en bra kväll allesammans så hörs vi nån gång imorgon!
♥ / sofie

Kommentarer
Postat av: Jessicaa

är ni tsm nu ;) ?

2009-03-20 @ 15:06:38
URL: http://jessicarombing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0