varma kinder

känner mig lite varm om kinderna om jag ska vara ärlig! har nog varit dålig med solskydd skulle jag tro. not good sofie! men färg har jag iaf fått, och det röda brukar försvinna över natten, och det är inte allvarligt så får hoppas det är med åt det brunare hållet imorgon :)

annars idag så kom elin till moi vid nio-tiden :) vi har bara legat ute i solen och stekt, käkat glass och kakor och haft vattenkrig. en bra dag :D vid två skjutsade vi elin till bussen och sedan så fortsatte bilen vidare ut mot dit vi var igår (kunde namnet nyss :S) för ett svalkande dopp! och det var skönare idag kan jag klart säga :)

nu hinner jag inte skriva mer, mamma ropar!
hare gött allesammans :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0