torsdag 11/6-09

sista riktiga dagen i skolan idag då! och det känns ganska så himla bra. men främst skönt! har ju varit skoltrött ganska så länge så det kommer bli skönt med ett sommarlov :)

idag har jag inte riktigt någon aning om vad som kommer att hända. hoppas bara det inte är vanliga lektioner, utan att dom har hittat på något liiite roligare. är ju trots allt sista skoldagen ;D
efter skolan iaf så ska jag leeka med eliiin :D kommer bli ruuligt! och idag är det prick två månader kvar tills hon och jag sticker iväg till GREKLAND!!!!!!! höhö

men först så ska jag sminka mig inför school!
see yaaa!


¨
suddig but I don't care ;)

Kommentarer
Postat av: ELIX

fan så stiliga vi e på den där bilden :)

2009-06-11 @ 21:07:12
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: sofie svarar

absolut :D stiligare kan ingen vara!

2009-06-12 @ 08:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0