sooola!

snaart så ska jag kila ner till källarn och sola lite! försöka se om man får någon färg. man kan ju alltid hoppas :) e så förjevla blek! uuuusch! inte roligt till skolavslutningen :(

idag har jag ju varit med eliin :D var mysigt! målade naglarna, käkade på donken och sen bara degat framför tv och dator. bara tagit det lugnt helt enkelt.

snart så måste jag även städa mitt rum. farfar och farmor kommer imorgon så liite städat kan det nog få vara. blir roligt att dom kommer :) sen slutar ju även jag och min bror skolan imorgon, och han slutar nian så det blir lite xtra firande härhemma. smörgåstårta står i kylen! mumsiiiish!
måste även komma på hur jag ska ha håret imorgon, hur jag ska sminka mig osv... jobbigt detdära :p

nej städning av rummet blire först!
<3

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

ja verkligen!

jag längtar så jag spricker..

2009-06-15 @ 21:45:08
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: ELIX:

Hej

skulle du kunna kolla lite med din pappa om han tror att det kommer bli problem för mig om jag färgar håret brunt och har ett pass där jag är blond? Om han vet det. Försökte söka lite på nätet och så, men jag hittar inget som visar varken ja eller nej. För det vore ju inte så kul om jag inte kommer dit/hem bara för passet på mig inte har samma hårfärg ;p

PUSS <3

2009-06-15 @ 23:18:41
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: ELIX SVARAR:

Okej, vad bra :)

tänkte att det skulle vara bäst att fråga dig för din pappa vet ju endel om sånt :) Mycket mer än någon som bor med mig iaf xD haha :D

Då tror jag att jag färgar mitt hår innan vi åker :) För mitt hår är råttfärgat just nu, inte så tjusigt kanske...

<3

BTW, lust att åka och shoppa med mig snart? =) PUSS!

2009-06-16 @ 21:01:05
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: ELIX:

NU tycker jag att håriga mats ska uppdatera lite mera.. fan har ju ingen aning om vad du pysslar med :D Haha!

<3

2009-06-18 @ 20:14:07
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0