solig dag med bad

hejhopp i stugan!
vilken underbar dag det har varit :D solen har skinit hela dagen och än har den inte gått ner! så jag och elin har legat och solat heeeela dagen :D babblat och spelat kubb. trevligt! sen så fick vi marcus att ta med oss till vad det nu hette så badade vi! jag var i FÖRST och elin SIST med lite assistans från våran sida. men det var skönt och ta ett svalkande dopp i denna värme :)
ska även leka med elin imorgon :) yeeey!

men nu ska jag ha i nån kräm som jag har fått för mig är bra för håret :P
see yaaa! PUSS


jag och elin för vad kan det vara två tre år sen? elin hjälp! hur länge sen är det?? :O
men som ni ser på oss så är det några år sen ;D

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

det var nog tre år sen faktiskt :O

tur som fan att vi är snyggare nu...

haha! <3

2009-06-24 @ 18:44:41
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: ELIX SVARAR:

nej allt blir bäst med den bästaste (:

tog du bort kommentaren innan? :o eller är det bara jag som inte kan se den?

haha ;p <333

2009-06-24 @ 22:50:51
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu ser jag den!

var inget <3

2009-06-24 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0