parfym i mängder!

okej inte i mängder, men ngra sprut blev det då jag för några minuter sedan återfann min parfym som jag idiotiskt nog hade glömt i mitt skåp. men nu luktar jag gott igen! iaf enligt mig ;) hehe

snart eller om typ 20 min så har vi engelska, och just nu så håller vi på o kollar på stolthet och fördom :) en braig film, men jag måste säga att den är mkt bättre när man sitter hemma och kollar ist för i ett tråkigt klassrum :p
efter school blire stan with my boyfriend :) <3 jag måste köpa strumpisar till på fredag och lördag, sen kolla på studentpresent!

och till min förvåning fick jag VG i idrott :S jag är väl inte direkt den bästa så jag blev nöjd :)
nej, nog med babbel för nu! nu väntar internetets värld ;) HÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0