Göteborg

Imorgon åker vi juuuu :D Kommer åka härifrån runt ett om jag minns rätt. Packningen är nästan helt klar, det sista tar jag imorgon, vattnet ligger på frysning så vi hela tiden kommer ha kallt vatten, och färdkost (risifrutti och loka) ligger i kylen + bilpåsen som ligger på bordet. Sen är det bara handväskan som behöver packas, sen är jag nog redo för avfärd :) En del stopp på vägen kommer det självklart att bli, måste ju ha maaat :P höhö
Men datorn kommer inte att få följa med, även fast det finns trådlöst så kommer detta att bli en minisemester utan internet. Så det blir mer tid för oss :) Tv:n finns ju om vi blir trötta på varann ;p

Nu ska jag nog ta och sova innan Marcus kommer och hämtar mig vid två så vi ska åka hem till honom och sova där, låter kanske krångligt, men det blir faktiskt smidigast om man gör så, och visst vi skulle kunna sova utan varandra, men neeee! :p Det får bli en annan dag!

Men först borstning av gaddarna sen en snabbtripp till drömmarnas land :)


älskling och jag uppe hos farfar o farmor för typ en månad sen :) <3
nej, borstning och sova sen kommer M hit :D


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0