fönstershopping på nätet och ricky martin

vilken kväll ;) fick värsta flashbacken när jag lyssnade på vh1 förut och vips så kommer ricky martin upp och påminner mig om den tiden då jag lyssnade på honom :p har till och med en skiva med honom. deni ;p


liite bra ser han ut iaf ;p

och nästan skälet till att jag bloggar nu är för o visa mina fiina skor jag ska ha på avslutningen :) till en svart klänning med rosa blommor :) hoppas att det blir braa!







klänningen :) fast ska kapa den ungefär 20cm! passar inte riktigt i så långa klänningar, så imorgon far jag över till mormor så ska vi fixa det där ;D lite sommrig och gullig! inget som jag i vanliga fall har på mig, men jag hoppas det blir bra ändå!

nej nu ska jag slå på vh1 och se om man får några flera minnen ;p
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0