feber och huvudvärk!

helt perfekt! sista måndagen för detta läsår! sista måndagen för 2:an på gymnasiet! sista måndagen! sista veckan i skolan! snaaaaart allihoppa får vi sommarlov :D på fredag smäller det! då är 2:an slut för gott!

men tillbaka till nuet. är hemma idag med som rubriken redan berättat feber och huvudvärk.. så det blev stanna hemma idag. men imorgon blire skola, för jag måste till mormor för hon ska hjälpa mig med min klänning till avslutningen :) hoppas det blir braa!

men nu ska jag kolla på oc, käka frulle och vila.
PUSS

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

JAG MED <33

snackar om det hela tiden typ :)

2009-06-08 @ 17:44:31
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0