at school!

just nu har vi ekonomi. håller på med resultat och likviditetsbudgetar! kommer knappt ihåg nånting från när vi jobbade med det =/ och det hjälper ju verkligen inte att jag e så jävla skoltrött och inte orkar göra ett skit. orkar inte hålla gnistan uppe till att plugga längre. den finns bara inte där. e så himla trött på det här just nu.. blääääääää! tur är att detta ska vara inne senast på torsdag iaf. men ändå. har inte den där orken att ta tag i saker och få dom gjorda så jag slipper dom sen.. det gör ju inte direkt saken bättre!

men ska inte klaga mer. snart har vi sommarlov och då ska jag vila upp mig! nog för att jag kommer jobba men det är ändå inte samma sak. bara jag slipper allt plugg för ett litet tag!

aja, snart har vi franska och det orkar jag inte heller med! uuusch!
förlåt för allt klagande i detta inlägg, men jag skriver och ni väljer om ni läser så :P

aja! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0