11 augusti drar jag och Elin till GREKLAND!

Till Kedrissos, Kato Daratso, Chaniakusten. För att vara mer exakt! Jag är sååå himla glad :D Jag åker iväg med min bästaste vän till solen och värmen! En vecka blir vi borta. Jag lääängtar redan!
Kommer bli mkt sol och bad, och måånga drinkar ;)
Ett ganska perfekt sätt att börja sitt 18:e år oxå tkr jag! För både jag och Elin fyller 18 den 1:a augusti :)












dessa underbara bilder får avsluta detta inlägg för nu måste jag käka frulle sen är det dags för showern! sen school!
PUSS FRÅN EN GLAAAD SOFIE!


Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

UNDERBART <3

kommer bli en perfekt 18 års present till oss själva :)

KOMMER BLI LOVELY <3 du och jaaaag :)

2009-06-05 @ 10:23:33
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0