söndag 26:e juli

nu var det ett tag sen igen, men det blir inte så mycket data-tid för min del. är ganska trött när jag kommer hem efter jobbet, och sen gör jag massa annat :p

idag har jag jobbat iaf :) gick snabbt o bra. kom iväg redan tjugo över elva =) hyrde film o köpte lite onyttigt o lite nyttigt, sen hem hit där marcus väntade. lurade med mig honom på en tur i katrineholm. först åhlens där jag köpte ansiktsmask, sen inter sport, ÖB, och till sist willys för o inhandla lite mat till magen. sen har jag sovit, har varit dåligt med det nu ett tag men en förbättring är på väg.

och nu blev jag sugen på glass! med kolasås och karamellströssel :) borde träna ist men eeh :P får lura med mig M på en liten promenad sen.

moooot frysen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0