rush hour

denna film ska jag ta och kolla på nu :) sitter här hemma helt ensam. mamma och pappa är bortbjudna så vem vet när man får se dom? :p och marcus drog ut i det vilda nattlivet som finns här i k-holm ;) nee skämt o sido!
för min del blire en lugn hemmakväll med film och kanske ngt mer? ska rota lite, för det är ju faktiskt lördag ^^ och sen så börjar jag 7 imorgon, så något roligt hade jag typ ändå inte kunnat ha hittat på.


sen blire väl sängen när filmen är slut så man orkar med morgondagen =) men 7-12 är inte så farligt så det ska nog gå fort!

annars så är det 27 dagar kvar till den 1:a augusti :D inte alls långt kvar nu!

naej nu börjar filmen! hare bra allesammans!
Puss

Kommentarer
Postat av: ELIX:

inte långt alls :)

så skönt

2009-07-04 @ 23:53:24
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0