jobbjobbjobb

Något som är ganska sjukt är att jag redan har jobbat 3veckor men det känns som att jag bara har jobbat en :p då har man det nog ganska så bra på sitt jobb =) har inte så många veckor kvar nu heller, 2 och en halv ungefär! sen äre riktigt sommarlov!

framöver så kommer mitt sommarlov att se ut såhär;
LÖRDAG: jobba
SÖNDAG: jobba
MÅNDAG: jobba
TISDAG: ledig, till eskilstuna
ONSDAG: ledig, mormor fyller, ansiktsbehandling
TORSDAG: jobba
FREDAG: jobba
LÖRDAG: jobba
SÖNDAG: jobba
MÅNDAG: jobba
TISDAG: ledig, vara med eliiin!
ONSDAG: jobba
TORSDAG: jobba
FREDAG: jobba
LÖRDAG: ledig, FYLLER 18!!!!
SÖNDAG: ledig
MÅNDAG: jobbar
TISDAG: jobbar
ONSDAG: ledig
TORSDAG: ledig
FREDAG: jobba
LÖRDAG: ?
SÖNDAG: ?
MÅNDAG: ?
TISDAG: GREKLAND :D !!!!!!!!!!!!!

sen börjar skolan igen den 19:onde har jag för mig! så mitt lov är ungefär planerat ut i ändarna :p
nej, nu har jag suttit här förlänge :p
PUSS


Kommentarer
Postat av: ELIX:

Lördag ? = shopping!

:D

miss you babie, kan inte du komma ut till mig någon dag? :) OM du hinner och så, ser att du jobbar EN HEL del.

<3 PUSS!

2009-07-17 @ 21:22:04
URL: http://elix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0