weey!

vet ni vad?! jag har fått en ny dator :D en mattsvart bärbar :DD asfin tkr jag, och väldigt bra :) rolig muspekare också, rund är den :p

iaf, idag så har jag varit på stan med clara, köpte mig hårinpackning, ansiktsmask och även en frisörsax fick följa med :) gick till hud&hår men det fanns ingen där så jag får ta det en annan gång. Hann även med o luncha på coffe house, åt en asgod räksallad med vitlöksdressing, cola till det, och så blev det efterrätt, kladdkaka med grädde och en latte till det :) slog till på stort :p hehe!
Sen vid halv fem fem nån gång så åkte vi till norrköping, clara följde med även dit :) trevligt trevligt! fick två par björn borg-trosor, var halva priset, :) så köpte vi fotopapper och så fick jag min bärbara :D tack mamma o pappa!
lämnade även tillbaka min tv och så kolla dom om det var nått fel, tydligen inte, och nu fungerar den som den ska :) så det var skönt!
sitter bara o tittar på tv o lyssnar på musik annars :)
ni får ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0