tisdagen den 27 januari

hejsan på er! sitter här och mår inte så himla bra, känns som jag har feber och så har jag en härlig huvudvärk så jag gick hem från skolan, missade inte så mkt hoppas jag, en lektion men den var ganska lång, får ta o jobba lite i boken hemma :)... men ska försöka sova först så att jag kan gå imorgon för det är nämligen volleyboll på idrotten och det vill jag inte missa ;D är ju aaaskul ;)
så nu ska jag kurera mig lite, knapra alvedon och sova!
hörs senare :)
♥ / sofie
                        


Kommentarer
Postat av: viktoria shakalina

jo jag längtar jag med :D:D:D krya på dig, så du är frisk tils imorron! =) <3

2009-01-27 @ 20:16:39
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0