Tisdag

Hejhopp! Vaknade för typ en timme sen, och har bara segat typ här framför datorn o så,. Skulle behöva resa på mig och hitta ett par byxor men jag orkar inte :p
Igår så mötte jag då upp Elin vid bussen som kom vid halv sju, vi gick hem och började genast moffa på det godiset som hon så snällt hade köpt med sig :) Även en coola! Mumma! Och lite senare kom pappa hem med en stor fet kebabpizza och nyttiga som vi är så tog vi självklart varsin bit av det med mkt vitsås :)

Blev även o kolla på harry potter och den flammande bägaren för att Elin så gärna ville se Robert Pattinson och han är ju med i den ;D Och jag hade för mig att han inte såg så bra ut i den, men jag tar tillbaka det, men jag tror även att det har att göra med att man fick upp ögonen för han mer i twilight. För då inser man verkligen hur snygg han är ;)
Sen somnade jag nån gång och jaa nu sitter jag här, Elin försvann och jag blev hungrig!
Hörs senare under dagen!
♥ / sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0